Klachten procedure

Klactenprocedure
We vinden het heel jammer dat u op deze pagina terrecht bent gekomen. Klanttevredenheid staat bij ons hoog in het vaandel en we doen dan ook altijd ons uiterste best om samen met de klant op zoek te gaan naar een passende oplossing. Het aller vervelendste vinden wij dat in de meeste gevallen de klant hier van de dupe is en dat willen we voorkomen. 

 

Hoe nu verder? 

Stap 1
Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat een bestelling beschadigd geleverd wordt of dat er een verkeerd artikel opgestuurd is. Dit ervaren wij ook als zeer vervelend en is uiteraard niet onze bedoeling. Dit soort klachten worden opgepakt en afgehandeld via de mail jan@sneleenbiertap.nl Om een eventuele retouraanvraag snel en correct te verwerken, willen wij u vragen om uw klacht te omschrijven en op te sturen  in combinatie met uw ordernummer.

Stap 2
Bent u er niet uit gekomen met onze serviceafdeling dan betreuren we dat ten zeerste.

Zoek het hoger op en neem direct contact op met onze servicemanager. Telefoonnummer: 06 29.020.333

Stap 3
Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Deze kunt u dan voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel via www.sgc.nl. U kunt deze ook voorleggen via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)

 

omhoog
Shop is in view mode
Bekijk de volledige versie van de site
Powered by Mijndomein